Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koučování ve stavebnictví
Čičmanec, Juraj ; Škríb, Ivan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o tom, ako to v dnešnej modernej dobe, plnej technológií, vyzerá v manažmente stavebníctva. V tejto práci sú rozoberané základné pojmy, hlavné úlohy manažéra, etika manažérov a manažment zmien. Ďalej sú v nej rozoberané základy koučovania, čo to vôbec koučovanie je a metódy koučovania pri práci s ľuďmi. V práci sú taktiež uvedené základné nástroje a pomôcky pre manažérov. Záverečná časť je venovaná praktickému overeniu pomocou dotazníka a jeho vyhodnotenie.
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Poskytování kariérového poradenství žákům se specifickými poruchami učení
Jenšovská, Anna ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Horynová, Jana (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část práce je rozčleněna do tří tematických oblastí. V první naleznete informace o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, legislativní úpravu poskytování podpůrných opatření a také fungování školských poradenských zařízení. Druhá část je zaměřena na jednotlivé druhy specifických poruch učení (SPU), hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, diagnostiku SPU a podporu poskytovanou žákům ve výuce. Teoretická část je zakončena kapitolou věnující se kariérovému poradenství, protože s ním je spojen výzkum práce. Ve středu pozornosti jsou metody kariérového poradce, jeho kompetence, informace ohledně klientely a také činnosti poradce. Praktická část představuje výsledky šetření realizovaného formou rozhovorů s kariérovými poradci, výchovnými poradci. V závěru práce jsou zveřejněny výsledky z výzkumné části, protože cílem bylo zjistit názor respondentů na dopady, služby poradenství pro tyto žáky a jaké metody se vyžívají při práci s žákem s SPU. Hlavním cílem práce je zjistit, zda se vyskytují rozdíly v poskytování kariérového poradenství u žáků s SPU a u žáků bez SPU. Výzkumná část práce odlišnosti v poskytování kariérového poradenství žákům se specifickými poruchami učení potvrdila, ale poradci si zakládají na...
Koučování ve stavebnictví
Čičmanec, Juraj ; Škríb, Ivan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalárska práca pojednáva o tom, ako to v dnešnej modernej dobe, plnej technológií, vyzerá v manažmente stavebníctva. V tejto práci sú rozoberané základné pojmy, hlavné úlohy manažéra, etika manažérov a manažment zmien. Ďalej sú v nej rozoberané základy koučovania, čo to vôbec koučovanie je a metódy koučovania pri práci s ľuďmi. V práci sú taktiež uvedené základné nástroje a pomôcky pre manažérov. Záverečná časť je venovaná praktickému overeniu pomocou dotazníka a jeho vyhodnotenie.
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Styly vedení lidí
Kunc, Tomáš ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na různé styly vedení lidí s důrazem na kvalitní motivaci zaměstnanců. V dnešní době je čím dál důležitější a těžší udržet zaměstnance motivované a proto se koučing a motivace stávají čím dál běžnějším prostředkem manažerů. V teoretické části práce je čtenář blíže seznámen se styly vedení lidí a různými druhy motivace a koučingu. Praktická část je zaměřena na práci vedoucích pracovníků s jejich podřízenými. V této část je proveden sociologický výzkum, formou řízeného rozhovoru, který nám pomůže porovnat různé přístupy manažerů ke svým podřízeným a následně jim doporučit nejlepší postup.
Osobní rozvoj v rámci společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Kozub, Ondřej ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o osobním rozvoji. Popisuje prvky osobního rozvoje z pohledu psychologického, sociálního a morálního. Věnuje se komunikaci včetně asertivity a zevrubně definuje problematiku role koučinku v osobním rozvoji. V praktické části této práce je detailně popsaná problematika osobního rozvoje poradců společnosti OVB Allfinanz a.s. Rozbor je proveden dotazníkovým šetřením, doplněný výsledky a návrhem pro zlepšení stavu osobního rozvoje ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.